Зареєстровані клієнти отримують -10% на наступне замовлення від 500 грн!
Каталог

Поверення і обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до

Терміни повернення та обміну

Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів провадиться за домовленістю.

Умови повернення товарів належної якості Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:

  • товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям та т.п.;
  • товар повністю укомплектований та збережено фабричне пакування;
  • збережено всі ярлики та заводське маркування; товар зберігає товарний вигляд та споживчі властивості.

Згідно з Закону «Про захист прав споживачів» компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному .

  1. Категорії товарів, які можна/не можна повернути (потрібно згадати як товари належної якості, так і неналежного); -товари групи кільця гумові ущільнювальні обміну та поверненню не підлягають -товари післяплатою (вартість яких до 100гр) поверненню та обміну не підлягають (це пов'язано з тим, що перевезення в обидва кінці з'їдає вартість товару) -товари без заводської упаковки не приймаються
  2. товари нашого магазину дуже поширені, але в той же час специфічні, щоб не було повернення товару необхідно виконати такі кроки: -при купівлі отримаєте консультацію щодо якості та характеристик товару -Отримайте у консультанта фото товару, щоб можна було порівняти з тим, що ви мали

Правила обміну та повернення товару. обмін товару можливий, якщо:

  • -є в наявності касовий чек (витратна накладна) про придбання товару;
  •  збережено товарний вигляд виробу та його комплектуючих: відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості, а для товарів в одноразовій (блістерній) упаковці
  •  якщо упаковка не розкривалася;
  • -Товар не має слідів експлуатації.
  • -повернення товар перевізниками оплачує покупець

З питання обміну або повернення товару, що доставляється перевізником, ви можете звернутися до магазину

Обмін/повернення товару

  1. Переконайтеся, що з дати покупки минуло не більше 14 днів.
  2. Підготуйте всі необхідні документи.
  3. Зверніться до магазину

Необхідні документи:

  1. Документ, що підтверджує покупку (касовий чек або витратна накладна).
  2.  Документ, що підтверджує особу.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі

  •  природний знос.
  • Товар встановлений з порушенням інструкцій із встановлення, якщо товар нею комплектується.
  • Товар пошкоджено через неправильне встановлення.
  • Товар пошкоджено внаслідок неправильної експлуатації автомобіля.
  • Товар пошкоджено внаслідок неправильного підбору запасних частин. Відповідальність за правильність відбору несе Продавець. Якщо покупець вибирає товар самостійно, то вся відповідальність лягає на покупця і продавець вправі вимагати від нього розписку. У разі товар поверненню не підлягає.
  • Товар передчасно зношений через повторне використання деталей для кріплення.
  • Ушкодження внаслідок аварії.